15 Nisan 2012 Pazar

SODOM - IN WAR AND PIECES LP - 2010

Diğer bir Alman Thrash efsanesi, karşınızda SODOM ! Resimde gördüğünüz plak ise Steamhammer Records etiketiyle 2010 yılında çıkan In War and Pices plağıdır.Bu plağıda Atlantis Müzikten aldım. Plak listelerine bakarken sodomu esgeçtim yani görmedim fakat son anda bu plağın var olduğunu öğrenince direk atladım ve satın aldım. Plağı anlatmaya başlıyayım;Kapak tasarımı her zaman ki savaşı andıran bir resim olmuş. İçeriğe gelirsek 2 plak olarak yayınlandı ve toplam 11 parça yer almaktadır. Plakların kırmızı renkte olması aslında normal gibi geldi bana her nede olsa savaşı andırıyor. Yani 'KAN'... Bu plak bana ilk geldiğinde baya sorun yaşadım, sorun derken plağı pikapa takarken yamuk yumuk çalması ve şarkıları atlıyarak çalması... Bu beni baya bir gerdi ve o hafta vize haftam var 8 tane sınav... ama ben o plağı dinlemek için inanırmısınız bilmiyorum ama pikapımı değiştirdim ve üstüne para vererek yeni bir pikap aldım... Neden bu kadar acele ettim sinir yaptım hiç bilmiyorum... Sanırım müzik aşkı diyebilirim. Şimdi yeni pikabımla çok güzel ve net bir sesle dinleyebiliyorum. Darısı sizin başınıza diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder