16 Nisan 2012 Pazartesi

CONSPIRACY - HOPE OVER BOARD LP - 2011

Resim de gördüğünüz plak Yunanistanın yeni nesil thrash gruplarından CONSPIRACY'e aittir.Hope Over Board albümü. Kimdir Bu Conspiracy? Kısaca anlatiyim; Yunanistanın Selanik şehrinde oluşan yeni nesil bir thrash grubudur. Hızlı riffler ve sağlam vokali vardır. Dinlemenizi kesinlikle öneririm... Plağa gelince, kapak tasarımı korsanların, bir gemiyi kaçırmaya yönelik hareketini anlatır gibi... Hoş ve zarif bir kapak tasarımı olmuş. Bunun dışında albüm 10 parçadan oluşmaktadır. Fuck Fish parçasını kesinlikle öneririm geyik bir parça ismi olmuş :) Size anlatmadım sanırım. Ben, 2 yıldır distro işi yapıyordum ve bu grubun vokali Sevgili, L’Ollonais bana bir teklifte bulunmuştu ''Sırbistanlı bir grupla split albümümüzü basarmısın'' diye tabiki dedim. İlk distro işim bu olmuştu kendisiyle çok samimi olduk ve bana yeni albümlerinin plağını hediye olarak gönderdi. Sanırım aldığım en güzel hediyelerden biriydi diyebilirim... Vokali sayesinde distrom duyuldu isim yaptım vs... Bu grubun albümlerini kesinlikle tavsiye ederim! Özellikle resimde gördüğünüz son çıkan Hope Over Board albümünü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder