19 Mayıs 2012 Cumartesi

OBITUARY - CAUSE OF DEATH LP - 1990

Florida'nın efsanevi death metal grubu OBITUARY - CAUSE OF DEATH plağı ! Hep diyordum , bu plak elime ne zaman geçecek diye... Sonunda elimde bugün doya doya baktım ve pikap'a takmadan çok farklı şeyler hissettim baksanıza şu albüm kapağına ne kadar müthiş duruyor değil mi ? Plağı hammer müzik'den satın aldım. Obituary'nin belkide parlayan döneminde çıkarttığı en iyi albümdür ve bu albüm bir klasik haline geldi... Son 1 haftadır evde cause of death albümünü dinlerken sizi nasıl etkiliyor bilemezsinz... Vokalin inanılmaz sesi davulun inanılmaz tonları gitarın leş tonları... Ahhhh  heleki cause of death parçasındaki o vokalin giriş bölümü kendimi bir an mezarda hissettim... Sizi o kadar çok kötü etkiliyor... ama bu muhteşem birşey yaşamanız lazım ! (Hissederek tabiki)... Bu albümü albüm yapan şey aslında hiç kuşkusuz James Murphy'in sololarıdır... Find The Arise , Turned inside out ve bu albümde yer alan pek çok parçası... Bu albümü bilmeyen varsada ölsün derim...  Sizlere tavsiyem şarkıları dinlediğinizde hissederek dinleyiniz... Göreceksiniz , sizi farklı bir boyuta götürecektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder